Bercuti di The Shore Hotel @ Residences Melaka

6:37 PM 0 Comments

Wow.. tu ayat 1st aku nak kasi tau pasal hotel ni.. tp review yg aku nak share ni lebih kat apartment dia.. sbb aku stay apartment the shore utk kali ni.

Percutian kali ni @ bulan March 2017 ni jatuh pula kat cuti sekolah..mmg aduyai lah.. sebenarnya aku ambil cuti ni menyambung cuti Hari Lahir Sultan Johor yg jatuh pd 23hb March.. ngam2 nak sambung cuti jumaat sabtu..

Kali ni ambil apartment sbb nak bawa mak pak aku.. asalnya nak g family aku aje.. bawa si huwaidaa main2 air.. tp kebetulan bapak aku dah rindu cucu dia yg kt KL tu.. aku ajaklah sekali...tp kita g melaka dulu then naik ke KL yeah..

Orite. Start review utk CHECK IN kat the shore ni...hmm.. kalau korang pernah g or pernah terbaca review pasal problem check in the shore ni... mmg hampeh.net.. kalau ade rating zero.. aku bg zero je. Mmg xde sistem yg bagus. Gile aku sampai pukul 2 ptg mcm tu.. siap chk in dlm pukul 3.30 ptg.. entah mungkin nasib kot..tgh ramai org..

Okla.. tutup cite pasal check in.. kita citer bilik & apartment dia. Eh..jap sblm tu nk citer bab parking. Mmg celaru sikit nk parking kt the shore ni. Nasib kami.masa masuk tu pilih tngkt 3A utk residence. Utk tower 3 ada khas 1 lif je kt tmpt parking tu utk naik ke apartment. Agak rumit sikit. Kami dpt apartment tingkat 14 sbnrnya. Tp mungkin owner the shore ni taksub sgt dgn no 4.. dia tukar level tu jd level 13A.. apartment no 11.. hujung .. ada 3 bilik... xdela besar sgt biliknye.. ada 2 bilik air.. 1 bilik air kt dlm bilik tidur utama.. ada ruang makan bersama meja makan.. ada dapur dgn dapur elektrik dia.. pinggan dan cawan disediakan..cuma xde periuk elektrik jela.. tu lah..yg pelik dia sediakan dapur elektrik..tp periuknya xde.. huhu.. lain2.. ada peti sejuk yg besar.. oven.. mircowave.. dan mesin basuh.. mcm complete kan semua ada.. towel ada 6 siap towel kecik2 lg disediakan.. cuma..bantal jela..mmg bg byk.. 1 bilik sampai 4..tp bantal lembek2.. tilam cadar semua ok.mmg best. Aircond pula marvelous.. tip top.. 

Ok layan gambar dulu la ye..


0 comments: