Percutian rehatkan minda di Cyberview Resort & Spa

9:10 PM 0 Comments

Percutian Akhir Tahun (Disember 2016)

Alhamdulillah.. akhir tahun ni dapat juga jejak kaki kat Cyberview resort ni.. kami dah lama teringin nak stay sini.. tapi memandangkan harga agak tinggi.. k.i.v until hari ni..dpt jg sampai..

Kami booking thru Hotel.com memandangkan harga dia lebih murah compared to Agoda. Biasa mmg guna Agoda aje..tp sbb lebih murah grab jelah..kenala jadi pengguna yg bijak.. tak gituu.. hihi.. pakej ni sekali dgn breakfast.. dptla dlm rm292..

First masuk kat lobby dia dah bau wangi.. ala2 bau spa gitu.. agak tenteram je.. cuma, masa aku booking kt Hotel.com tu aku request bilik yg ngadap pool.. tak dpt pulak.. org counter tu bgtau dah full book.. habis tu aku ni tak book ke?humm..

Tapi, xpela.. sabar jelah.. nak buat mcmmana..anggapler xde rezeki.. aku dpt bilik no 178..so.. masukla bilik itu ptg 28hb Dis 2016..  Apa ada dlm bilik? Semua lengkap! Betul... x tipu.. mmg best.. katil 1 king & 1 single bed..kalau bawak anak2 cukupla utk ruang tidur tu..yg katil king tu pun besar.. towel dpt 3.. sejadah ada.. iron & iron board ada.. bath tub..wifi not bad laju jgk..torch light..ridsect pun ada.. hihi.. kira lengkap sgt dh ni.. Decoration & keluasan pun amat berpuashati.. aku dgn suami siap belek2 lg..batu2 backdrop kat katil tu.. hehe..

Da siap solat & rest kejap..ptg tu nak g jln2 kat pool & g spa free dia.. tp cuaca hujan.. postpone esok pg la ye.. tp sempat jgk la masuk kids room bawa huwaidaa main2 kt dlm bilik tu..(takdela byk mainan pun..suasana kot) dia enjoy main2 bola2 kecik & mainan dlm tu.. laki aku pulak dok masum gym kat sebelah kids room tu.. foc jg..24 hours bukak.. masuk pakai kad bilik aje..

Ok..nnt sambung tulis lg..  aku masukkan dulu gambar2 yg sempat snap dulu ya..

0 comments: